A blogról

Mi lenne, ha az ELTE egyetem lenne? Mi lenne, ha az ELTE elkezdene közeledni az egyetem ideája felé? Kiszolgálna olyan alap szükségleteket, amire egy egyetem való.

Beszéljünk nyíltan az ELTE-ről! Hogy milyen most, és milyen lehetne.

Véleményed van?

Cikket, kritikát, véleményt, javaslatot az ELTE-től ide küldhetsz. Írásod (ha külön nem kéred az ellenkezőjét) név nélkül jelenik majd meg.

Linkelj!

Legutóbbi hozzászólások

  • phaszfej: Tényleg jó hely volt. Főleg a szauna, meg a medence és a büfé, meg a lelátó fönt. Jó melegszendvic... (2015.07.09. 14:27) Uszoda az Ajtósin
  • Lily314: Jancsika a jegybeírás időpontjairól megfeledkezett. Tíz kurzus tíz oktatója ad meg jegybeírási idő... (2012.01.05. 21:56) andragógusképzésről küldték
  • ebtenyeszto: Garatulálok a jo és célratörő helyzetelemzésekhez! Sokan mondunk hasonlókat evek óta, nem sok pozi... (2010.04.09. 11:51) PePszi
  • kekec512: Igy van. Valsagtanacskozasok vannak, de elorelepes nem hiszem. A kozbeszerzes meg ki sincs kirva d... (2010.04.09. 07:51) Minek ide vegyszer...
  • kekec512: Igy van tudni kellene, hogy mire kepez az egyetem egy szakon - varhatonam milyen munkaeropiaci val... (2010.03.30. 23:31) Kitekintő
  • Utolsó 20

ttknyúz

2007.11.27. 09:14 :: hanger

a ttknyúz az elte nevével való egyszerű visszaélésnek nevezte a blogot. nem hajlandó közölni létét sem. azt hiszem nem tévedtem túl sokat amikor megkérdőjeleztem a függetlenségét. fura. talán az még megértem, hogy nem akarnak rovatot indítani "a megváltoztatni való dolgok" címmel, de az több mint érdekes, hogy egyetlen gondolat sem volt itt, amit közlésre, vagy legalábbis reagálásra méltónak találtak volna.
elolvastam mégegyszer, hogy mi van az újság címlapjára írva. nagyon más fogalmakat jelent úgy tűnik nekem az, ami oda van írva.
egyébként ha már itt tartunk, akkor egy szót megér az is, hogy hogyan lehet tipográfiailag annyira igénytelen újságot előállítani mint a nyúz. rémes. a hallgatóimat néha tanítom tipográfiára. szoktam házi feladatnak feladni, hogy hozzanak olyan újságot, amiben tíznél több tipográfiai szarvashiba van. minden félévben van valaki aki a nyúzzal állít be.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte.blog.hu/api/trackback/id/tr19243341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gombszemu 2007.11.27. 09:28:17

Miért szerintetek a tátkos lap jobb?

Fadgyi 2007.12.17. 03:44:43

Igen.
Jóval jobb. Az is tele van hibával és olcsó kivitelezésű (ami önmagában nem baj), de nem süt róla annyira az igénytelenség.
Kinézetileg ennyi.

Ami viszont sokkal fontosabb! Tartalmilag lehet rajta érezni azt, hogy tudják mi is az a függetlenség, még ha nem is teljesen függetlenek mindig.
süti beállítások módosítása