A blogról

Mi lenne, ha az ELTE egyetem lenne? Mi lenne, ha az ELTE elkezdene közeledni az egyetem ideája felé? Kiszolgálna olyan alap szükségleteket, amire egy egyetem való.

Beszéljünk nyíltan az ELTE-ről! Hogy milyen most, és milyen lehetne.

Véleményed van?

Cikket, kritikát, véleményt, javaslatot az ELTE-től ide küldhetsz. Írásod (ha külön nem kéred az ellenkezőjét) név nélkül jelenik majd meg.

Linkelj!

Legutóbbi hozzászólások

  • phaszfej: Tényleg jó hely volt. Főleg a szauna, meg a medence és a büfé, meg a lelátó fönt. Jó melegszendvic... (2015.07.09. 14:27) Uszoda az Ajtósin
  • Lily314: Jancsika a jegybeírás időpontjairól megfeledkezett. Tíz kurzus tíz oktatója ad meg jegybeírási idő... (2012.01.05. 21:56) andragógusképzésről küldték
  • ebtenyeszto: Garatulálok a jo és célratörő helyzetelemzésekhez! Sokan mondunk hasonlókat evek óta, nem sok pozi... (2010.04.09. 11:51) PePszi
  • kekec512: Igy van. Valsagtanacskozasok vannak, de elorelepes nem hiszem. A kozbeszerzes meg ki sincs kirva d... (2010.04.09. 07:51) Minek ide vegyszer...
  • kekec512: Igy van tudni kellene, hogy mire kepez az egyetem egy szakon - varhatonam milyen munkaeropiaci val... (2010.03.30. 23:31) Kitekintő
  • Utolsó 20

ki kéri ezt a blogot?

2008.03.30. 09:39 :: hanger

nekem nem sikerül. feladtam. múlt héten felmondtam. minden erőmmel sem tudok jó irányba mozdítani semmi olyat, ami nem közvetlenül alattam van. nem sok minden van alattam. tanársegéd vagyok. nem akarom az életemet elpocsékolni. ha itt maradnék, alighanem még harminc éven keresztül mocorognék erősen mint tanársegéd, és a hallgatók legelemibb érdekeiért küzdenék úgy, hogy nem lépnék előre. én úgy látom, hogy amíg a hallgatók a legelemibb érdekeiket sem tudják megvédeni, addig nincs semmi ok a kiszolgálásukra. azért nincs rá ok, mert bár egyenként hálásak a hallgatók, de a hallgatóság mint olyan, nem válik aktív szereplőjévé az egyetemnek. egyszerűen kihagyhatók a számításból. sokan kihagyják őket a számításból. és megtehetik. ahogy engem, úgy bizonyára másokat is kivet az oktatói közösség magából ha ilyenek a preferenciáik. nem sikerült olyan környezetet találnom itt, ahol az én egyetemhez való viszonyomat jónak tartják. ahol nem gennyedző tüskének kezelnek. szeretnék még önkéntes óraadó maradni fizetés nélkül. ez úgy tűnik, nem fog sikerülni.
van jópár nagyon becsületes, munkáját tisztességgel végző értelmiségi ezen az egyetemen. tiszta szívből kívánok nekik jó munkát, és kitartást. a hallgatók meg szerintem egészen addig ne elégedetlenkedjenek, amíg meg nem tanulják megvédeni az érdekeiket.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elte.blog.hu/api/trackback/id/tr61402884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2008.04.05. 01:40:18

Gondolom, ez a döntésed végleges. Mármint hogy abbahagyod. Mármint az egészet.

Ettől függetlenül azt mondom, hogy nem felesleges, amit csinálsz (ahogy csinálod). Szerintem nem nagyon van, aki ne tanult volna tőled szabadságot vagy egy lehelletnyi bátorságot, noha valószinűleg ezt hívod Te a halgatók "egyénenkénti hálájának".

Sok sikert, akármerre tovább!

ba 2008.04.15. 17:08:37

Sajnalom.
Remelem meg azert talalkozhatunk Veled, mivel ertekes ember vagy, akitol kar volt az ELTE-nek megszabadulnia.
"A vilagon ket dolog hatartalan: az univerzum es az emberi hulyeseg, de az elobbiben nem vagyok biztos."
/Einstein mester/

hanger 2008.06.12. 05:56:42

miért lenne érdekes, hogy hol voltam tanársegéd? épp az az érdekes, hogy bárhol lehettem.
süti beállítások módosítása