A blogról

Mi lenne, ha az ELTE egyetem lenne? Mi lenne, ha az ELTE elkezdene közeledni az egyetem ideája felé? Kiszolgálna olyan alap szükségleteket, amire egy egyetem való.

Beszéljünk nyíltan az ELTE-ről! Hogy milyen most, és milyen lehetne.

Véleményed van?

Cikket, kritikát, véleményt, javaslatot az ELTE-től ide küldhetsz. Írásod (ha külön nem kéred az ellenkezőjét) név nélkül jelenik majd meg.

Linkelj!

Legutóbbi hozzászólások

  • phaszfej: Tényleg jó hely volt. Főleg a szauna, meg a medence és a büfé, meg a lelátó fönt. Jó melegszendvic... (2015.07.09. 14:27) Uszoda az Ajtósin
  • Lily314: Jancsika a jegybeírás időpontjairól megfeledkezett. Tíz kurzus tíz oktatója ad meg jegybeírási idő... (2012.01.05. 21:56) andragógusképzésről küldték
  • ebtenyeszto: Garatulálok a jo és célratörő helyzetelemzésekhez! Sokan mondunk hasonlókat evek óta, nem sok pozi... (2010.04.09. 11:51) PePszi
  • kekec512: Igy van. Valsagtanacskozasok vannak, de elorelepes nem hiszem. A kozbeszerzes meg ki sincs kirva d... (2010.04.09. 07:51) Minek ide vegyszer...
  • kekec512: Igy van tudni kellene, hogy mire kepez az egyetem egy szakon - varhatonam milyen munkaeropiaci val... (2010.03.30. 23:31) Kitekintő
  • Utolsó 20

Uszoda az Ajtósin

2008.05.10. 19:20 :: én-te-ő

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ELTE uszoda.

Kicsi uszoda volt ez. Volt egy sportmedencéje, egy termálvizes, meg egy szauna. Pár öltöző, zuhanyzó, az emeleten egy büfé, a bejárat mellett sportbolt.

Családias uszoda volt ez. A portás néninél lehetett úszósapkát bérelni, ha az ember otthon felejtette a sajátját. Az öltözőben sorszámos fogasra kellett rakni a ruhákat, és bemondásos alapon kapta vissza mindenki a sajátját. Működött.

Olcsó uszoda volt ez. ELTE dolgozóknak és diákoknak 0-200 Ft volt a belépő, utóbbi délutánonként, amikor működött a termál és a szauna.



Ez az uszoda megszűnt. Állítólag eladták, hogy az árából felújítsák a szomszédos egyetemi épületet. Az épület áll, a képek ma készültek. A kapu zárva, a lépcsőt felverte a gaz. A fa rámpa eltűnt. Akadálymentesített épület volt ez ugyanis, mozgássérült gyerekeket is hoztak ide úszni.



Jó kis telek ez, minden harmadik épület nagykövetség a környéken. Egyszer majd elbontják az épületet, és lesz a helyén irodaház, mélygarázzsal.

8 komment

Címkék: sport uszoda

A bejegyzés trackback címe:

https://elte.blog.hu/api/trackback/id/tr95462882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garethkeenan 2008.05.10. 21:08:57

Amíg az Ajtósira kellett kijárnom(utáltam, hogy a két szakommal naponta órákat kellett bkv-znom az Astoria és a Városliget közt) sokszor mentem el mellette. Gaz már akkor is volt. Bent csak egyszer jártam, családias helyett én szocreálnak nevezném. És nem csoda, hogy csak egyszer mentem be, higiénia gondok, a kosz és bűz miatt. Az említett egyetmi épületről szót ejteni sem érdemes. Az egész Ajtósi kampuszban csak a park volt jó a nagy fákkal.

hanger 2008.05.19. 13:35:50

hát én azért örömmel hallom, hogy mehettem volna oda úszni olcsón. mint ahogy azt is évek alatt tudtam csak meg, hogy az eltének van vizitelepe rengeteg hajóval.
az uszodáról annyit, hogy évekig jártam oda, és akkor még rendben volt, aztán egyszercsak olyan drága lett, és olyan hülyén volt csak nyitva tanároknak meg diákoknak, hogy nem engedhettem meg magamnak. olcsóbb volt a csabautcai uszodába járnom. nem tudom mikortól volt olcsó. ilyen egyetemen belül a tájékoztatás. viszont tény, hogy egy szaros kurzusmailhez is kétszer kell apány anyám életére esküdnöm, hogy semmi fölösleges infót nem küldök. miközben a fórumról az etr-ben meg nem lehet normálisan értesítést kérni, mert félbevágja a szöveget ha szerinte hosszú, és nem lehet beállíani, hogy csak egy-egy kurzusnak a hozzászólásait akarom.

e. 2008.06.16. 17:44:46

Mér, jó kis uszoda volt az, én voltam ott egy csomószor, nem lett semmi bajom... jó, nem olyan pöpec, mint a Hajós, de kétszázér'... :) Szocreál családias.

Nla 2008.11.13. 17:47:49

Több, mint tíz évig jártam ide. Nemcsak úszni. És szerettem!...
Megvolt a maga hangulata, ami nem fogható semmilyen más uszodához. Persze, mindenki az általa megszokottat szereti.
De a szívem elszorul, hogy így látom... És már soha nem lesz olyan, mint régen. Kicsit koszos, kicsit sötét, kicsit kicsi - de kicsit az enyém... is. Nem az óriási méreteiért szerettem. Nekem így volt jó. És hiányzik az az uszodaillat is. Meg a hangulatos félhomály. Hogy nem azt éreztem, mintha mikroszkóp alatt figyelnének, a borzasztóan vakító megvilágítottság közepette.
Barátságos volt, ismerős volt, jó ismerős. Hiányzik!

agnes 2008.11.26. 19:01:24

még ha szocreál is, szerettem. lepattant volt, némely szeglete elég elkeserítően nézett ki.(a méregdrága széchenyi fürdő is hagy némi kívánni valót maga után...) mégis. bezárása előtt az utolsó napig jártam oda. célnak (legalábbis az én céljaimnak) megfelelt. a szauna felbecsülhetetlen kincs volt... legalábbis nekem. hiányzik. már nem vagyok elte diák, de ha működne, még most is odajárnék.

Peter Blau 2009.07.28. 15:05:42

Mindent tönkretesznek ami jó.

Hozzá Szóló 2009.08.04. 16:04:08

Hamarosan a jómódúak fognak ott lakni, isteni telken áll ugyanis, kellemes környezetben... közel van a Keleti, közel van a Hősök tere, ott a Dózsa György út... az egyetemisták meg mennek szépen a helyükre, a mekibe, ott úszhatnak az olajban, mint a krumpli :D

phaszfej 2015.07.09. 14:27:24

Tényleg jó hely volt. Főleg a szauna, meg a medence és a büfé, meg a lelátó fönt. Jó melegszendvicseket adtak, nem jártak köcsögök a szaunába, a vize príma volt. Hogy képzelik, hogy bezárták?
süti beállítások módosítása